Bortbjuden



Åh vilken härlig dag det vart. Jag har spenderat kvällen hos Sofia med tjejerna. Våran 3-rätters månadsmiddag var det dags för. Nästnästa gång är det min tur igen. Då är det Juni och förhoppningsvis fint väder så man kan sitta ute hela kvällen. Sofia hade i allaf all tema 80-tal på sina maträtter. Det var ett bra tema tycker jag. Mycket gott. Sedan fick vi påskägg och smink från hongkong. Tusen tack för det sötsofia.

Annars har inte dagen bjudit rullat på rätt soft. Kalle och jag sov ut länge och åkte sedan och tog en brunch på lindahls. Sedan så blev det lite shopping igen. Just det! Ska ju visa vad jag fyndade igår. Äh ni får se imorgon istället. Gjorde ju ett fynd i dag med. :) Sedan har vi storhandlat. Ja vi och alla andra människor i norrköping. Tjena vad folk det var. Men 2000 spänn fattigare har vi nu en välfyld kyl och kommer kunna äta tills vi spricker.

Just det! Fick mina kryddor och ljus idag. Jag och Johanna roade oss med att gå på ljus och kryddparty 2 torsdagar på raken för ett tag sedan. Nu ska här lagas supergod mat och luktas gott. Lite sugen på att krypa ner i badet och tända lite väldoftande ljus redan nu men klockan börjar bli mycket. I morgon är det långfredag och då har jag inte ett skit planerat. Ska nog passa på att städa ur förrådet nu när jag har min starka kille hemma till hjälp. Man kan ju inte slappa bara för att man är ledig. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback