Hoppsan!



Har knappt börjat blogga igen och redan går det nerför. Jag skyller på att jag inte har tid på grund av underbart väder. Vem vill sitta inne då?

I dag har vi vart och kollat lite på uteprylar och växter och tvätta bilen och handlade en massa badrumsrelaterade nyttoprylar. Sedan har vi vart i krokek. Kalle roade sig med att slipa och måla på båten medans jag slappa i trädgården och lekt med hans söta systerdotter. Sedan iväg till Lelle för fika. Förövrigt lever jag i min nya fula byxdress sedan jag köpte den igår. Jaja! Ska visa mina kap någon gång. hehe! Hur som så måste denna clownoutfit (som kalle kallar det) vara det bland det fulaste jag ägt men ohh så skönt. Känns som att strutta omkring i pyamas.

Nej nu blir det film och sedan blir det sängen för min del. I morgon ska det rensar förråd för på kvällen blir det grillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback