Kaos

Just nu är det kaos här. Eller det beror på hur man ser det kanske. Men av någon anledning lyckas jag mest stöka till när jag ska göra iordning här hemma. På uteplatsen står det nu en miljon prylar som väntar på att bli målade, planterade, sorterade och kastade. Inne håller tvättkorgen på att tömmas vilket resulterar i att det nu hänger rena kläder lite överallt. Som sagt! Det blir stökigt av att städa. hehe! Men när det väl är klart sen så blir det ju bra igen. Just nu är jag sugen på en club sandwich.


I Thailand fick man ibland chips till sina mackor. Fler maträtter borde innehålla chips tycker jag. :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Anledningen till det är deras otroligt dåliga engelska Sanna. I england säger man "chips" om Pomme och så tror halva världen att det ska vara chips till lunchen

2011-04-28 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback