Phjuuu!

Vad varmt det är. Är ute och grejar på uteplatsen och håller på att svettas ihjäl. Gräsmattan behöver typ vattnas 1 gång i timmen känns det som. Men det är inte meningen att klaga. Det är superhärligt! Nu har jag bara ett problem. Jag får inte soffan nerför trappen. Kalle är och fiskar så jag får vänta tills han kommer hem. :(



Dessa möbler var verkligen ett bra köp. Köptes förra sommaren men finns även iår på bauhaus.



Har en sån här bänk från rusta som är en kvarleva från när jag bara hade en balkong. Nu är nog planen att måla den svart och ha den på uteplatsen. När det är grilltime så behövs det alltid extra sittplatser. Den här är liten och smidig och rymmer i alla fall 2 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback