Pusselkonst



Jag har en liten nördig hobby. Jag gillar att lägga pussel. Brukar ha det som tradition att inhandla mig ett pussel att lägga i mellandagarna varje år. Sist var jag dock utomlands vid det tillfället så det blev inget den gången. Men jag har alltid undrat vad man ska hitta på med alla pussel jag börjar samla på mig. Det är ju inte så lika skoj att lägga samma om och om igen. Hittade den här bilden på nätet där någn byggt ihop alla sina pussel. Rätt cool faktiskt. Kan man ju pryda en hel vägg med sen. Frågan är bara var i hela friden jag ska få plats att lägga ihop alla mina pussel. Kan ju ta ett tag att bli klar med för den delen. Om det är dåligt väder i sommar så vet i alla fall jag vad jag kan fördriva tiden med. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback