Rita, rita, rita!

Tjoho! Här sitter jag mitt i natten och ritar. Jag håller på med en doptavla till min väns bebis. Dopet är i morgon och som vanligt är jag ute i sista sekund. Men den här gången kan jag faktiskt försvara mig med att jag ritat röven av mig på jobbet de senaste veckorna. Övertid varje dag typ och stressigare än någonsin. Känner mig lite mer hemma i illustrator nu i alla fall. Så pass att när jag nu satte mig i corell och freehand så hade hjärnan kopplat bort de flesta snabbkommandon. Måste vara lite mitt i mellan just nu eftersom jag tror att min pc har ett äpple och att macen har en ctrl-kapp. I-landsproblem någon? Haha! Jaja! Nu ska jag vara duktig och göra klart det här. Har legat hela dagen med skallebang och snorat men efter kalle köpt pizza och ipren så kändes det faktiskt bättre. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hm.. fick en konstig bild framför mig där du ritat häcken av dig...

Kan du inte lägga upp en bild på tavlan kanske?

(Hittade din blogg igår!)

2011-10-17 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback