Tidigare än jag hoppats

Efter att ha gått upp runt fyra på natten för att åka till sthlm igår så väntade jag mig en redig sovmorgon idag. Inte trodde jag att jag skulle gå upp före klockan 10 men så blev det. Men det bästa med idag är att jag inte har något planerat idag. Jag ska bara skrutta omkring hemma i mysbrallor, titta på serier och äta gott. Kan behövas efter typ 20 övertidstimmar redan denna vecka. Tur att jag har Robban på jobbet. För annars hade det få bli dygnetruntjabbande. Eller det hade nog inte räckt med tanke på att jag inte är allt för haj på illustrator efter bara 2 veckor. Extremt jobbigt att lära sig nya program och byta till mac mitt i en stressig omprofilering. Men men! Det är bara att rita så pennan glöder och som tur är sitter ju ett profs på mac och illustrator typ 2 meter i från mig på jobbet.

Nej nu ska jag kolla ifatt alla serier jag missat i veckan och äta en god frulle.

Note to self: Tänk på att stilettklackar och kullersten inte riktigt går hand i hand. Inhandla snarast något med bredare klack. (Yes! Nu gav jag mig själv en bra anledning att slösa pengar på fler skor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback