Sofia gästbloggar: Sverige, Sverige, Sverige!

Idag fyller Sverige år, heja Sverige! Som Sanna tidigare nämnt så är pojkvännerna i Stockholm och hejar fram Sverige på Råsunda. Det går väl sådär...

Här är det en riktigt tjejfest med allt som tillhör, för mycket (?) vin och massa snacks. Såklart en hel del girltalk som alltid slutar med att man berättar hur mycket den andra betyder för en. Jag kommer ihåg en sommar för sisådär  fem år sedan då jag och sambon var och hälsade på på hans systers landställe uppe vid Höga kusten tillsammans med hans bror. Min sambo är verkligen sladdis då hans syskon har barn i tonåren. Hursomhelst så var vi "tonåringar" inne i huset och tittade på tv då min sambos systerson gick ut och tittade till "gamlingarna". När han återvände ville vi såklart veta hur det stod till med alkoholhalten på de därute, hans svar lös "Jovars, de börjar bli på kanelen eftersom de bara pratar om hur mycket de tycker om varandra", ha ha ha! Det är ju precis så det är! Visst Sanna är världens goaste tjej i vanliga fall men efter fyra glas vin är hon f-n ännu bättre ;).

Hoppas ni har en bra kväll, jag säger bara; heja Sverige!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Åh vad roligt med tjejfest :D Passa på att roa er ordentligt nu :D

2009-06-06 @ 21:26:14
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, visst undrar man. Tiden går hur fort som helst. Hoppas ni hade en trevlig kväll och att ni får en trevlig söndag :)

2009-06-07 @ 09:44:56
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback