Det finns för mycket skor....

Ok! Jag har alltid haft problem att hitta skor då jag har rätt små fötter (34-35). Saken är att jag måste fått större fötter de senaste 2 åren då jag helt plötsligt har hittat massor med skor i storlek 36 som jag kan ha. Det är sällan de är för stora längre. Kan ju vara så att storlekarna krypt en aning med. Tack vare (hur det nu än är) har jag torskat rätt hårt på skor. Jag kan bara inte låta bli att leta prova och köpa skor. Speciellt högklackat eller ballerinas.

Vissa skor har jag fortfarande svårt med. Sneakers måste jag ha 34-35 i om jag inte ska tappa dom. I år har jag nog köpt mellan 10-15 par tror jag.. Har inte riktigt koll på det.. Jag har aldrig vart så tokig i skor som jag är nu. Jag Bara ÄLSKAR dom i alla dess former. Nu förstår jag vad andra tjejer antagligen fattat för länge sedan.. Skor är underbart! När är 2 par som gärna skulle få tillhöra min samling.

image36

Ok! Hur många gånger skrev jag ordet skor i det här inlägget? lol

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

9 ggr! :D

2007-08-08 @ 00:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback