Höstsjukan

Så nu är hösten här och jag vaknade lite så där lagom förkyld och frusen. Från och med nu blir det att stänga fönstret på kvällarna. Brrr! Gårdagen var en grå dimma efter en total kväll a la frank innan. Jag släpade mig ner på stan runt 1-2 tiden för att äta med Johanna, Ellen och Jimmy. Efter det blev det en runda på stan för att leta efter något passande till hawaiifesten på lördag. Heter det ananasar eller hur säger man när det är mer en 1? lol! Det var nog gårdagens mest intelligenta diskussion. Sen lyckades vi skvallra lite inne på cubus när jimmy skulle gå och tippa. På tal om det ska jag nog byta mobilnummer. Sen vart det filmkväll och chips. Hello chirre i'm back! Resten av dagen gick åt att spela patient i "doktorn kan komma" Många omtagningar blev det. Haha! Störd kille man har.

Nu ska jag göra den största och godaste frullen jag ätit på länge (fortfarande hungrig sedan i lördags) och gosa ner mig i soffan och titta på alla tiders action hero. Yippie-kay-ey motherfuckers!

image53

Snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback