Ny blogg

Var på stan med Karin en sväng efter jag svängt in på barberaren och visat mitt hår. Vi gick inte så mycket men jag såg en fin hm-klänning som gick förbi på stan som jag var tvungen att kolla upp. Sedan gick hon på IFK och jag hem och spela wow med Jossan. Imorgon blir det fotografering hela dagen och jag känner mig inte så nice för tillfället. Hoppas jag ser lite trevligare ut imorgon. Annars finns ju alltid photoshop. Hahah!

Just det, jag har grejat upp en ny blogg med hjälp av min underbara smarta vän som fattar bättre än jag. Ska bara se till att fixa en snygg design till den framöver. Men den får se ut som den gör så länge. Jag tänker inte berätta vilken det är än då den ser ut som skit men den har med riktiga fynd att göra.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback