Tillbaka efter Ullared och plåtningar

Tjoho! Nu är jag tillbaka! Har vart så trött och stressad de senaste dagarna så det har inte blivit något bloggande. I måndags åkte jag till Gekås i Ullared och shoppa loss. Köpte massor med bra att ha saker. Fick med mig ett linne, en tröja, tavla och lampor hem med. Annars blev det bara sånt som går åt. Årsförbrukning av tops, tamponger och liknande.
image45


I går och idag har jag vart modell åt expand. Har vart roligt men jobbigt men långa dagar. Ska fortsätta plåta på tisdag. I dag riskerade grabbarna livet nästan när de skulle ha upp en fondvägg 6 meter upp i luften. Vi fick åka till en industrilokal då studion inte räckte till. Sedan klätrades det på hyllor med kniv i tejp i högsta hugg för att få upp rullen med fonden. En snäll arbetare kom med en truck och hissade upp fotografen. Det såg rätt skakigt ut. Synd att utrustningen inte var uppe då det hade vart skoj att haft kort på det där äventyret.

Nej nu måste jag se till att få lite mat i magen då jag somnade när jag kom hem från plåtningen. Har inte ätit sedan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback