Dagen på stan

Idag har jag vart med pojkvännen på stan en sväng. Första gången jag kom ut sedan jag vart sjuk. Var härligt att se lite folk och titta lite på julklappar. Köpte dock inget idag förutom mat. Vart en sväng på donken och en bra stund inne på digistore. Fjäskade nästan till mig ett jobb där. Ska dit någon dag och kolla om det finns möjlighet att ta över jobbet efter Kalle om/när han slutar. Levlade till 60 idag med. Bara 10 levlar kvar nu. Nice! Nu ska det ätas korv stroganoff. Peace!

image189

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

När ska vi gå på stan då? :-*

2007-12-06 @ 02:35:41
Postat av: caroline

korv stroganoff är ju så sjukt gott...

2007-12-07 @ 13:00:47
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback