Modell och massa stan

Så igår var jag och modellade för expand. Vart dock inte så mycket gjort på grund av lite problem med grejer som inte dök upp som de skulle. Därför blir det mer modelljobb nästa vecka. Vart en långtur på stan med Karin efter jag ätit den dyraste pizzan i mitt liv. Men företaget bjöd så klart. Mycket gott!

Idag var jag på stan med Johanna på förmiddagen. Efter det gick vi hen till henne och väntade på Pernilla och hennes lilla Milo. Supersöt bebis. Fick mata han med flaska medans Pernilla klippte topparna på Johanna.

Nu har jag spelat lite wow men det går segt efter lvl 60 tycker jag. Får se om jag orkar spela lite mer sen. Blir nog att ta igen lite serier som jag missat istället. Kalle är på julfest med företaget så det är lugna gatan hemma. Idol ska jag så klart inte missa.

Testade den här klänningen på Bikbok. Axelbanden kan man ta bort. Supersöt och "vill ha" varning på den.

image190

Kommentarer
Postat av: Az

¨ååh, vad roligt! är du modell? :)

2007-12-07 @ 17:05:18
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback