Sol i sinne, brun inne.

Kom precis hem från stan. Karin och jag solade och blev så där lagomt röda. Får nog bli nåogn mer gång innan jul så man slipper lysa mer än juleljusen. Haha! Sedan vart det en tur på apoteket för att hämta ut tabletterna. Fick ringa i morse och klaga på att de inte kommit in. Nu har jag i alla fall för 3 månader så jag slipper tänka på det ett tag.

Svinpäls (min lilla kisseunge som börjar bli stor nu) har lekt apport med mig idag. Hon är så söt så. Man kastar en liten svart lurrvig boll med pingla i som hon sedan kommer tillbaka med i munnen. Karin det är din boll fresten. :) Sedan har hon börjat byta tänder så hon luktar bajs i munnen. Inte så trevligt då hon gärna ska vara så nära ansiktet hela tiden. Frank (katt nr 2) vägrar fortfarande äta budgetmaten från coop som jag köpt åt honom. Men på torsdag kommer pengarna och då får det bli en tur till djuraffären så han inte försvinner. Man tycker ju han borde äta när han blir hungrig men nu har det gått 3 dagar. Tycker så synd om honom så han får så klart äta av min mat lite.

Nu blir det en tur på tradera igen. Kram på er!

image204
Självklart solar jag också med stövlar på. lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback