Partyprinsessa

image117

Igår var det full rulle här hemma. Först fick jag oväntat besök av min bästa vän Karin som plingade på dörren. Hon hade med sig ett paket till mig den tokstollan. Värdelns bästa tjej hade gått och köpt skorna som jag så gärna ville ha från skopunkten. Det är inte alla som har sån lyx att ha vänner som köper skor till en bara så där. Så gulligt! Jag bjöd på mina bullar som jag bakat och sen hjälpte hon mig att städa här hemma då sambons mamma med pojkvän skulle komma på besök. Igen, bästa vännen någonsin. Hjälper mig att städa liksom.

Senare på kvällen när besöket precis åkt ringer Sofia och ska komma förbi med min väska då hon har vägarna förbi. Så då kommer hon och Johan upp och kollar på min lilla kissebebis med. Kan ni förstå vilken tur att det v ar städat och att jag bakat så mycket bullar. Runt 9 när jag och K äntligen blev sjäva bakade jag grönsakspaj och han var och köpte chips. Sedan spelade vi yatzy och såg på film och "myste" :)

Det här kan nog ha vart den bästa dagen på hur länge som helst. En helt vanlig måndag blev helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, hade inte sett den på henne innan så blev riktigt avis! :)
Fin blogg du har, förresten!

2007-10-02 @ 16:36:50
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: enelsa

åh, när jag såg den outfiten fick jag värstaste jag-vill-bara-ut-och-dansa-och-partaja-känsla!

2007-10-02 @ 18:33:09
URL: http://enelsa.tjejsajten.se
Postat av: Frida

Ja man blir allt lite partysugen! En riktig barbie-outfit!

2007-10-02 @ 21:36:45
Postat av: ida

älskar klänningen från TopShop!

2007-10-02 @ 21:44:19
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback