Dator vs Kattmat

Idag har jag köpt kattmat för ett halvår framöver på Migoos. Mina missar är värda det bästa. Månades shopping är alltså helt körd just nu, men katterna behöver jag ju inte lägga matpengar på för ett tag framöver.

Annars har jag vart hemma hos mamma och pappa och hjälp dom med sin nya dator. Vill med ha en MacBook Pro. Kanske kan byta min skruttiga burk mot den. :) Mina föräldrar är i 60årsåldern och är såna tekniknördar så det är otroligt. Idag kom pappa och hämtade mig bara för att jag skulle lära han att ladda hem saker. Han är så söt när han sitter och klickar. Om inte kissarna äter mig ur huset så kanske man kan köpa en ny dator så småningom. Hoppas kan jag ju göra.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har aldrig vart i närheten av en Mac.

2007-09-08 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback