Hej då pengar

Ska ner på stan idag och betala frissan från förra veckan. Hej då pengar, jag kommer saknar er. Blir nog inte så mycket shoppande den här månaden då jag har en sån där månad när allaa räkningar kommer och jag redan shoppat upp månades budget. Jaja! Det kanske sker ett under och jag vinner på lotto eller något. Aldrig skoj att vara pank. I natt fick jag i alla fall ett ryck efter jag hade bakat chokladbollar. Jag kunde inte sluta så det blev marmorkakor, Schackrutor och kolakakor med. Idag funderar jag på om jag inte ska ta och baka lite bröd och bullar. Så gott med nybakt. Knäppt att man inte bakar oftare. Nej nu ska jag äta lite och blåsa håret. Sen ska jag hålla i pengarna nere på stan om det går. :)

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback