Ny väska!

Måste skaffa mig en ny vardagshandväska. Min älskling som är från åhléns har gått sönder. Visst har jag en hel drös med väskor men jag har ingen som passar till allt. Senast jag skulle köpa en så hittade jag ingen och slog till på en rosa från lindex istället. Inte för att jag har så mycket att ha den till men söt var den. Så nu är frågan. Vart hittar jag min drömväska för ett pris som inte gör att jag får hoppa hyran? En trevlig sötnos hittade jag på asos nyss. Men jag vet inte riktigt. Måste ta mig ner på stan och leta lite i helgen. Någon som kan tipsa om någon trevlig väsknyhet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg!

2007-09-08 @ 04:40:13
Postat av: Universalappeal

Ja visst är den fin. Synd bara att min ekonomi inte tillåter mig att shoppa den just nu.

2007-09-08 @ 04:53:16
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Akrogirl

Vill du gå på stan med mig på söndag? Måste lämna visa-kortet hemma i såna fall.... ;)

2007-09-08 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback