Flood (2007)

"När en översvämning närmar sig England står regeringen lamslagen över dess styrka. Englands hopp står till Leonard och sonen för att rädda landet från en extrem katastrof."

Såg den här filmen igår och den var så dålig. Jag menar en engelsk film som vill vara amerikansk. Efekterna vad dåliga och manuset helt åt fanders. Jaja! Den funkade ju att se, jag menar inte så dålig så man stänger av. Men jag som gillar katastroffilmer blev besviken. Inom 5 minuter har man listat ut vem som kommer säga förlåt till vem och vilka som blir ihop och vilka som dör. Trisst värre!

image357

2/5 i betyg men bara för att jag gillar att se katastroffilmer. Den är knappt värd en 2:a.

Kommentarer
Postat av: Catty

haha jasså. totalsågad med andra ord då :)

2008-04-08 @ 13:59:35
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback