Så dålig..

...på att blogga. Orkar helt enkelt inte när jag kommer hem från jobbet. Inte för att det tar sådan tid men jag har nog inte så mycket att skriva om precis. Går upp 04:40 och sen är det full rulle tills jag kommer hem 16:10. Då brukar jag försöka få i mig lite mat och göra matlåda sedan fastnar jag framför tv:n resten av kvällen. Inte så spännande precis. Fast i veckan har det ju vart fint väder så jag har passat på att gå ut med katterna efter jobbet. Ska strax ner på stan med karin så jag måste blåsa håret nu, eller så skiter jag i det. :)

Här är något jag skrattade gått åt i torsdagskväll. Och har ni inte sett senaste Southpark så se det. Det var med superskoj!


Kommentarer
Postat av: al

Urk, hade jag klivit upp 0440 VARJE dag hade legat och sovit resen av dygnet.. =/
Tur att man inte behöver göra det så ofta..0430 tom! =)

al

2008-04-05 @ 12:53:44
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback