Tidsfördriv

1. vilket humör är du på just nu? Glad men seg.
2. har du ett husdjur? Katterna Frank och Svinpäls
3. vad åt du till middag? Donkenmat
4. cravings för tillfället? Något rött med höga klackar
5. har du sett inälvor någon gång? ja, på biologin och på tv.
6. har du burit en död människas kropp? Vad är det här för frågor jag hittade? Nej det har jag inte.
7. vad ska du göra imorgon? Inget planerat. Kommer säkert sova aslänge.
8. har du något kul inplanerat framöver? Nej inte det heller. Hoppas på en skoj midsommar.
9. vad grämer du dig över? Att jag inte har så mycket pengar som jag skulle vilja ha.
10. blondinbella eller kissie? Ingen men måste jag välja blir det blondinbella.
11. nattliga aktiviteter, förekommer det? Ja jag är ju vaken nu, eller vadå?
12. absoluta favoritdesigner/märke? Anna Sui kanske
13. optimala sättet att entra the darkside på? Förföra Darth Vader
14. rött eller vitt? Om det är vin så säger jag vitt och är det färgen säger jag rött
15. rött eller blått? Men vad i hela frinden. Jag sa ju rött men man vet ju inte vad de menar. Blått!
16. favvofärg? Svart vill jag säga. Men det är ju ingen färg säger nu. Ok då! ROSA!
17. hur väl känner du dina grannar? Inte bra. Brukar hälsa i trappen men har pratat lite mer med några av dem.
18. max eller donken? Max tror jag. Beror på vad donken har för specialare.
19. barhäng eller bardansös? Båda så klart
20. när ska du lägga dig? När jag blir trött. Efter en film till förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Drog igång en ny tävling idag. Gå in och kolla vet jag!

2008-04-13 @ 15:39:42
URL: http://amelieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback