Vad skulle ni köpa?

God morgon! Fast jag har ju vart vaken sedan 10 i alla fall. Först ringde klockan och sedan Gunilla och så pratade jag med Karin på mobilen i videosamtal. Hon var ute i solen och det såg så härligt ut att jag helt enkelt kom på att jag inte kan ligga här och sova mer. Snart dags att gå ner på stan och se om jag kan få ihop mina prylar med. Ska nog se om jag inte hittar något annat istället för den där tröjan. Man kan nog få en hög med skitsmink för den femhundringen istället.

Vad skulle ni köpa om ni hade en femhundra till övers?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller nog med dig, lite billigt smink är ju bra att ha. Jag är ju lite som dig, köper sällan något snuskdyrt smink för då kan man ge sig den på att man antingen har bort eller tappar det så att det går sönder. Annars är ju underkläder alltid bra att ha.

2008-04-18 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback