Ännu en tidig dag

Var på jobbet 7 i morse men idag hoppas jag på att jag kan gå hem senast 5 i alla fall. Somnade tidigt igår för en gång skull så jag känner mig utvilad och det är ju bra. Så idag ska jag designa en skylt till en galleria och en massa saker till ett nytt företag som ska öppna i stockholm. Skoj men krävande. Hoppas att telefonen håller sig lugn idag. Sedan hoppas jag på att mina visitkort kommer så jag kan skicka iväg ala utskick som skulle vart iväg i fredags.

Nej nu ska jag få iväg lite mail innan frulle. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Morning, morning!Dags för mig att gå till jobbet. I talk to you during the day!

2008-08-27 @ 07:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback