Att slösa sin tid

Ja man kan inte annat än säga att det är det jag gjort de sneaste 2 kvällarna. Som liten vet jag att jag såg en film jag tyckte var helt underbar. Black Beauty! Sök själva men på egen risk då det kan komma upp både det ena och det andra. *skrattar* Denna film handlar om en hästs hårda liv och den var riktigt sorglig minns jag. Nu har jag i alla fall lyckats hitta filmen. Trodde jag i alla fall. Har nu sett 2 olika versioner av filmen men ingen är den jag minns. Båda var förövrigt skitdåliga. Jag är så besviken. Tänk att det finns så mycket skitfilmer därute och skräpar. Bhuää!

Nej nu ska jag försöka få lite gjort här på jobbet innan frukosten. Var bara 4 timmars sömn i natt. Skärpning måste det bli på den biten. *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback