Dagens Design

Så idag har jag fått göra klart lite smått och gått som ska vara klart till öppningen på måndag på det nya företaget i stockholm. Inga glamorösa grejer jag gjort nu precis utan nu var det daxs för lite interiörskyltning.

Så pigg som jag var igår, så trött är jag idag. Jag är helt slut. Kunde inte somna igår eftersom jag var helt uppstressad inför allt som ska vara klart idag. nu är jag som en zombie och kan knappt hålla öggonen öppna. Inte bra alls! Idag som det måste göras hundra saker innan jag kan gå hem. Men jag fick ju sova 2-3 timmar inatt i alla fall. *ler*

Något bra tips på vad jag kan äta till lunch idag?


Lite post-its på saker jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback