God morgon mina gullefjun!

Idag ska känner jag mig på bättre humör. Tror det beror på att jag gick och la mig i tid för en gång skull. Visst att Svinpäls (min katt) envisades med att väcka mig med att slicka mig i nyllet, tugga på filten och försöka få ta på mina nippels. Förstår inte varför hon är så galen i dom? Jag blir tokig av att jag inte kan sova toppless för att hon ska snutta. Blä! Man vaknar till av att det känns som om någon gnider sandpapper på dom och låter som en moped. Då puttar man bort henne men hon är genast där igen och ska slicka. Då drar man upp täcket och då gör hon allt för att hitta en öppning där hon kan krypa in och fortsätta. Och filten då, vad är det som är så mysigt med den? Jo hon ska så klart tugga på fransarna när hon blir gosig. Hon tuggar tills de går av och så äter hon upp dom samtidigt som hon spinner som en tok. Lyckas hon inte få av fransen hon tuggar på tar hon en annan och så känner man den där slemmiga fransen ligga mot huden. Så ska man sova med min katt svinpäls skulle jag nog rekomendera sovsäck. :)

När jag var på H&M sist delade dom ut såna här fina ob-burkar vid kassan. Ser helt ok ut att ha på skrivbordet på jobbet istället för att smussla med de vanliga fula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback