Igår!

Lite bilder från igår när jag och 2 av mina systrar med barn var hemma hos mamma och pappa.


Min syster Melinda som bor med sin man och 3 barn i england. Hon är svår att få med på bild ibland. :)


Snart fikatime hos mamma och pappa. Tårtan har ännu inte kommit ut på bordet.


Ett av mina syskonbarn Oscar


Edvin och Amalia


Amalia


Annika, Amalia, Alva och Oscar


Melindas converse med dubbla snören. Konstig modell men rätt coola.


Annika och en glad Amalia. Lyckades visst få henne glad på ett kort i alla fall.


Pappa i sin röda volvo. Alva halsar saft i baksätet.


Melinda, Annika, Oscar, Wilhelm, Mamma och Edvin. Ledsna kusinerna var nu när de inte ska träffas på ett tag. Melinda med barn åkte nämligen hem till England igen. *snyft*


Men då kan man muntra upp sig med att testa mammas glasögon från 70-talet. Hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback