Lejongropen

Lägger upp lite bilder från igår. Kent var bra som alltid och vi stod bra till. Inte alls trångt och jag såg skitbra.


Sofia sitter och väntar på pizzorna


Smaskens!


Snack, snacks och öl






Lite bilder från parkhänget


Äntligen inne! Krunegård har redan börjat spela. (sällan jag gör V-tecknet)


En vampyr som suger och spyr


Och här har vi gullegubbarna Kent


Generation Ex


Jocke ser ut att ha en futuristisk krage


Alla röjer men Johan ser ut att klura på något.


Och till sist blir det som lovat en dagens Outfit.
Svart linne
Svarta byxor
Vit luvtröja
Glitterhårband
Ihopvikbar trendig grå fleecefilt med mönster (spring och köp)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, konserten var hur bra som helst och vädret ska vi inte tala, helt underbart!

Vad bra att ni har köpt en ny kamera, nu dokumenteras ju det mesta och bilder är alltid uppskattat på bloggen. Fast, vad har jag sagt om att fotografera mig i profil? Kolla hakan, jag ser ju ut som en häxa!

2008-08-02 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback