Rix FM-festival

Frågan är om jag orkar gå dit eller inte. Om vädret ser trevligt ut kan det ju vara skoj att se något annat för en gång skull. Händer ju så sällan något i den här hålan. Det var något jag tänkte skriva förut men jag minns inte vad. Så typiskt mig. Igår fick ajg en svettig Kram av Ludde som kom springande runt strömmen. Har inte sett han på evigheter. Han är så blond och snäll, Ellen det kanske vore något för dig. Jag slår in han till din födelsedag. Haha! Nej nu slutar jag snart. Sorry för alla filminlägg idag. Jag slänger in ett par skor så ni inte tror jag tappat hoppet.


Kommentarer
Postat av: ellen

ludde ja trodde de var en hund först, men inte illa de är alltid där när man vill ha dem springer inte bort på några längre äventyr och bäst av allt de avgudar en och håller just mig kär....ja en hund skule inte va fel slå in han i present en bra idée kram kram

2008-08-21 @ 21:49:00
Postat av: Universal appeal

Haha! Han är ju ingen hund! :)

2008-08-22 @ 08:40:37
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback