Snorungen!

Sofia jag tror allt du har smittat mig. :) Efter en fullbokad helg är det nu dags för en fullbokad vecka. Kalle ska jobba över och jag var här redan vid 7 imorse som vanligt. Alltså jag börjar 8 om ni undrade. Jag är så duktig så jag blir nästan rädd för mig själv. Ni skulle bara veta hur morgontrött jag är. I går så gick jag och la mig klockan 2 på natten efter att ha fastnat framför 2 filmer. Jag vaknade rätt sent på söndagen så det kanske inte var så konstigt att jag var uppe sent men fy så trött ajg är. Det är inte bra att vända på dygnet så där. Ajabaja!  Nej nu ska jag jobba och snyta mig. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hitta på idag då?

2008-08-25 @ 10:32:05
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback