Underbara helg!

I går var det som sagt fullt upp på jobbet. Åkte till kontoret redan vid 7 och stannade till över 5 och under den tiden han jag inte ens släppa en fis så stressigt var det. Självklart så kommer det en miljon mail igår när det vart lugnt hela veckan. Precis den dag när vi hade projektledarmöte och jag skulle få iväg 600 mappar med informationsbrev och visitkort. Visitkorten hade de tryckt för några av så de räckte inte så klart och sen var det massa andra saker som inte gick allt för smidigt under dagen.

När jag väl slutat så kom Sofia och mötte mig och sedan bar det av på marknaden i stan. Där strosade vi på ett bra tag och träffade Karin och Anders en sväng. Sedan fick jag följa med och titta på Sofia och Johans tomt. Vadå Avis! Jag vill också ha en tomt och vätna på mitt egna hus och planera var bilen ska stå och hur vart gången till dörren ska vara. Sedan ska vi inte tala om hur skoj det skulle vara med inredningen av huset och hur glad Frank skulle bli att få vara utekatt på riktigt. Nu gäller det att jobba skiten ur sig och se till att få fast jobb så man också kan bygga en framtid. Mys, mys! Som tur är komemr jag få leva lite genom Karin som ska flytta ihop med anders. De ha fått tag på en stor drömägenhet med högt till tak, balkong och bra läge. Jag komemr följa hela Karins inredningfas med stora ögon. För er som inte vet det så har hon en otroligt tuff och egen stil. Hon kan förvandla vilken skruttig ikeamöbel som hellst till ett konstverk och hittar inredningsdetaljer i det mesta hon ser. Hon är grym! Där Karin har du något du skulle sattsa på om du skulle tröttna på smink. *ler*

Hej hopp på er och kom ihåg att ringa om ni hittar chips på marknaden. Jag såg inga igår och blev så besviken. Kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

Aaaaw, vad gullig du är!!! Så snällt sagt! :D Vi får väl se vad vi kommer hitta på för coolt till nya lyan!

Kram!!

2008-08-23 @ 17:50:18
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback