Ok då!

Jag ska fylla i de här sakerna eftersom Karin tagga mig i sin blogg. Själv taggar jag ingen, men gör det själva om ni vill.

Några filmer du rekommenderar: LOTR, Harry Potter-filmerna, Crash, Silver fang, äh jag kan hålla på så här i evigheter. Kan inte säga bara några för jag har sett det mesta.

5 band/artister du gillar:
Kent, Coldplay, Belle & Sebastian, REM, Smashing pumpkins

En lite udda maträtt du rekommenderar:
Pitepalt

Favoritfärg:
Svart (även om det inte är en färg) annars rosa eller lila

Några manliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning:
Henke Larsson, Orlando Blom, Johnny Depp
 

Några kvinnliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: 
Jessica Alba, Gisele Bündchen, Christina Aguilera, äh jag vet inte. VAd svårt.

2 tv-program du rekommenderar: Räknas serier?
I så fall Lost och Gossip Girl eller jag vet inte. Följer en hel del bra saker på tv. :)

En bok du rekommenderar:
Läser ju aldrig. Senaste boken jag läste var sista Harry Potter på engelska när den precis kom ut så ni kan ju se att det var ett tag sedan. Men den är bra så läs den.

3 parfymer du gillar:
Babydoll, Be Delicious, och en som inte heter något som de hade på H&M för några år sedan som var lila och luktade sura godisnappar. Saknar den varje dag. :)

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet:
Gå upp, klä på mig och borsta tänderna och springa till spårvagnen. Nja men nästan. Jag brukar hinna med att tvätta mig lite med och kanske klappa kissarna.

Vad dricker du helst:
Cola

Tatueringar, hiss eller diss?:
Hiss för det mesta. Vissa kan vara riktiga diss med.

Favoritljud?:
Prasslet av favvochipspåsen

Något annat du vill tipsa om eller berätta:
Kolla vad det ska bli för väder innan ni springer iväg på mornarna. Sandaler i spöregn är inte skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback