Wall-E (2008)

Så fruktansvärt söt han är. Jag såg den här filmen med min Sambo och han höll på at dö så tråkig tyckte han att den var. Han gillar annars animerade och teckande filmer men inte den här. Själv tycker jag den var bra men bara för att Wall-E är så söt. Sedan tycker jag kanske att filmen var rätt tunn i sig men sötare robot får man leta efter.

"Efter åratal av ohejdad konsumtion är Jorden täckt av skräp. För att göras beboelig igen flyr människorna Jorden och placerar ut miljontals små robotar för att städa upp. Efter hundratals år finns bara roboten WALL-E kvar; allt han vet om människor har han lärt sig av våra kvarlämningar. Han känner sig ensam, men en dag möter han roboten EVE, och ett stort äventyr kan ta sin början.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback