Flytt!

Idag ska är sista dagen på vårt risiga kontor. Nästa vecka sitter vi på det nya. Dock har inte våra nya möbler levererats än så vi kommer få sitta med våra gamla äckelskrivbord ett tag. Nej nu var jag taskig, stackars lilla skrivbord.

Jag packade ner nästan alla mina prylar igår så idag blir det till att gå på lite annat småpill som ska med. Typ sakerna i köket antar jag. Som tur är kommer en flyttfirma i helgen och bär alla grejer så allt vi behöver flytta är våra datorer. Jag ska få en större skärm med som står beställd och klar och väntar på nya kontoret. Någon annan stackare får ta över min lilla fjuttiga 19"are som faktiskt är helt ok. Den är ju faktiskt bara ett halvår gammal men lite väl liten tycker jag.

Tänkte också meddela att jag antagligen inte kommer hinna få till det hemma till imorgon så jag vet i spörs hur jag ska göra med mitt födelsedagsfirande. Äh! Det får lösa sig på något sätt. Man behöver ju faktiskt inte vara hemma. Man kan ju gå iväg någonstanns. Har de tårta på donken eller? Haha!

Nu är det frulletime!

Kommentarer
Postat av: Karin

Yay tårta!

2008-12-19 @ 15:24:38
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Du gumman, du behöver inte göra värsta kalaset för oss, vi ska ju träffas på tisdag och kan ju passa på att fira dig då. Hur går det med jobbflytten då? Är ni kvar på gamla stället på måndag? Tänkte att jag kanske kunde bjuda på lite födelsedagslunch i sådana fall....

2008-12-19 @ 16:03:26
Postat av: Sanna

Söta ni är. Imorgon kväll blir det i alla fall att gå ut och äta lite tycker jag. Alla som vill får komma. Jag bjuder på efterrätt! Vart när och hur får lösa sig i morgon. :)

2008-12-19 @ 21:13:59
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har ju redan pratat med dig men måste ju säga:

GRATTIS!!!!

2008-12-22 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback