Fylla år, jul och nyår.

Så ser det ut framöver i kalenden. Hur ska man hinna med allt och vad i hela friden ska man hitta på för julklappar, kalas och nyårsfirande? Blir det någon resa eller inte? Ja många saker ska man allt försöka klura ut medans man jobbar och står i. Ikväll kommer den sista hyllan upp i vardagsrummet och sedan ska jag försöka få upp tavlan lite bättre och även spegeln i hallen plus några krokar.

Saker som jag behöver köpa till lägenheten snarast är:
1. Någon stor hylla som man kan lägga all skit och skivor och böcker i.
2. Apstora tvättkorgar och då menar jag kingkongsize. Var hittar jag det?
3. gardiner kanske skulle vara trevligt.
4. Lite sugen på ny matta och en ny mamy till frank och svinpäls. (mamy = ikeas fårskinnsfäll ludde) De 2 som de har nu börjar bli skabbiga, även om svinpäls tvättar dem varje dag. Kanske är just därför.


kanske skulle behöva ta en tur till IKEA i alla fall. Nu ska jag till Ö&B och handla plugg och skruv i alla fall. Bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla Mamy! =)

2008-12-17 @ 20:20:56
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback