Gott nytt år!

Jag har bloggtorka. Eller det har ju hänt massor de här dagarna kring jul men jag kommer aldrig så långt som till skriva det i bloggen. Ikväll ska det firas att detta år är över och ett nytt tar sin början. Hoppas på ett kanonår jag. Skrev in mig på körskolan igår så nu finns ingen återvändo. Eller? Sofia det är dax för oss att ta tag i vårt snart med. Oh vad här ska tränas och fixas och grejas och donas och jobbas och köras och allt vad jag nu ska ta mig till.

Karin ska vi ses något snart eller? Jag var inte på jobbet igår då jag var hos ögondoktorn. De hittar inget fel på ögonen som tur är men eftersom jag inte ser som jag ska fortfarande så ska jag nu få gå till en annan doktor och kolla massa annat skit. Hoppas det inte är något allvarligt, typ hjärtumör eller liknande. HJÄLP! Nej nu ska jag inte skrämma upp mig i onödan. Antagligen är det bara något som kallas ögonmigrän som jag fått för att jag stressat för mycket. Själv tycker jag det låter som en hittepåsjukdom som man skyller på när man inte orkar gå till jobbet. Haha!

Jaja! Nu ska jag se om jag hittar en bikini för ikväll blir det bubbel tror jag. Blä! Blekfet som man är så här i vintertider kanske man borde bada i en overall. Inte nog med det har jag fått värdelns största inbyggda megafinne på kinden som gör svinont och lyser starkare än alla raketer som kommer skjutas ikväll tillsammans. Why me? Om jag så skulle bada topless så skulle inte blickarna kunna undvika den här finnen.

Ha en underbar kväll alla och gott nytt år på er. Kram!


Bild på min megafinne?

Kommentarer
Postat av: Karin

yeeeeeeeees, fredag =)

2009-01-01 @ 02:14:46
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

2009 kommer att bli grymt!

2009-01-02 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback