Hurra för mig!

Så var det dags för att fylla år. Har haft fullt upp de sista dagarna så uppdateringarna har vart lite kassa. I lördags blev det lite tjuvstart på firandet då jag var med vänner och åt på kvällen. Sedan var vi hemma hos Johanna och spelade buzz och käka glass och godis och myste. Supernice att kunna få vara hemma hos någon annan (tack sötjohanna) och slippa ta hem folk hit där det fortfarande inte riktigt är klart med möbler och allt som ska skruvas ihop efter ikeabesöket som var i lördags. Sofia och jag knallade hela dagen och myste och shoppade loss på ikea och ikanohuset. I söndags var kalle och jag på stan hela dagen/kvällen och fixade julklappar så det stor härliga till. Nästan alla julklappar är nu fixat och det känns skönt.

Idag har det vart första dagen på nya kontoret. Jag och Camilla fck åka till Ikea då vi kom på att det kunde vara bra att ah bestick och glas och allat annat som man behöver i ett kök. Kön till korven ringlade sig långt ut till byten och återköp så det kanske beskriver hur mycket folk det var på Ikea. :) Sedan bjöd jag så klart på tårta på jobbet eftersom jag fyller år idag och det var mycket uppskattat. Alla andra tråkmånsar som har fyllt år har inte tagit med tårta när de fyllt så jag hoppas att jag startade en trend nu. När jag kom hem så somnade jag i soffan och sedan så har jag vart med mamma och pappa och ätit kinamat och myst hela kvällen. Vart precis uppringd av alla syrror och syskonbarn och svågrar som är i england och blivit grattad. Inte lätt att prata med så många på en gång. Haha!

Tack för alla söta sms och uppvaktningar via mail och telefon. Inte lätt att få tag på mig idag då it-snubbarna som är på jobbet och fixar med de nya datorerna och den nya servern la beslag på min mobil idag. Självklart så var det min som strulade när det gällde synkningen till outlooken så de har som sagt haft den idag. Såg att jag hade lite missade samtal. Hade ju vart skoj om de svarade och någon började sjunga för dom. Haha!

Nej nu ska jag krypa till kojs för imorgon ska jag till ögondoktorn och kolla varför jag inte ser som jag ska. Har haft 3 dagar av blurr i ögonen. I lördags var det dock värst när jag inte kunde avgöra avstånd och försökra borsta håret en decimeter från huvudet och greppade i luften när jag skulle ta saker. Glasögondax för tant Sanna kanske. Haha! Nej men något knas är det tydligen. Gnugga er stenårt i ögonen se ser ni som jag gör lite till och från nu för tiden. Som lite grumligt och flimrigt med ufon flygandes förbi. Ljuskänslig som en liten vampyr är jag med. Det är tur att jag vet vart tangenterna sitter så att jag kan skriva något i alla fall. Hoppas i alla fall att jag gör det för jag kan inte avgöra bokstäverna så bra på skärmen som jag skulle önska just nu. Kram på er nu ska jag mysa med kissarna och sova lite.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske bara har fått en infektion i hornhinnan eller kanske i tårkanalen, behöver inte vara nåt farligt.

Jag är glad att du haft så många fina dagar och att så många bryr sig om dig!

KRAM!

2008-12-23 @ 22:36:15
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

GOD JUL!

2008-12-24 @ 11:50:39
Postat av: Karin

Denna får du inte missa

http://rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529&



Förresten, allt bra? Jag har en present till dig, ska vi ses efter ditt jobb imorgon?

2008-12-29 @ 00:13:57
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback