Tillbaka

Först nu känner ajg att jag har tid/ork att blogga. Fredagens julfest var grymt skoj faktiskt och min syster var så duktig så. Skönt att kvällen inte blev allt för sen då man skulle upp och bära soffor upp och nerför trappor på lördagen. Kan säga att det var rätt segt i alla fall. Så hela lördagen gick åt till att flytta runt på möbler och skurva och ha sig. Sedan gos med Sambo och katter i nya soffan och sova som en stock.

I söndags vart det först basket och sedan krokek för att fira Kalles mammas sambo och äta smörgåstårta. MUMS! Åt så jag rullade där ifrån. Igår hände inte ett skit typ. Jobba, hem och slöa framför datorn och sedan sova. Idag hoppas jag dock att jag är lite piggare så jag kan fixa lite hemma. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hurra, kul med lite uppdatering!

Jag känner precis som dig, jag vette sjutton hur man ska hinna allt man ska hinna, och jag bloggar ju inte ens.....

2008-12-09 @ 09:30:32
Postat av: Karin

Välkommen tillbaka! :D

2008-12-09 @ 18:20:38
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Får man kanske se en bild på nya soffan...?

2008-12-09 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback