Död och begraven

image282Det är så jag känner mig nu. I morse ringde de från Jönson och Nova och ville att jag skulle komma dit så fort jag som det bara gick. Så jag sjuk som jag är väckte Kalle som fick pallra sig upp för att köra mig dit. Första dagen på nytt jobb och jag var redan förstörd när jag kom dit. Långsökt att jag fick det med. Kalles systers jobbarkompis flickvän jobbar där och de behövde folk så då ringde de mig. Allt jag vet än är att jag ska få jobba veckan ut. 7-4 är tiderna och jag som är morgontröttast i världen. :)

Det roliga med såna dära jobb är att folk kläcker ur sig hela sitt liv på några timmar. Man vet redan hur många barn de vill ha, hur deras ex var och alla antra privata saker man kan tänka sig som inte har med sex att göra. Skön stämning med andra ord.

En sak är då säker. Imorgon ska jag ha mobilen laddad. Fick gå hem idag och det ligger (för er som känner till norköping) förbi citygross och jag bor på söder. 1 timma och 5 minuter tog det. Fan att alla människor cyklar och inte har pakethållare. Haha! Jag trodde ju lätt att jag skulle kunna åka bil med någon hem.

Många tack till Helena som tjatade till sig att jag skulle få jobba lite. Kommer sitta fint i kassan vill jag lova.

Nu ska jag krypa ner och värma mig. Fortfarande kall sedan jag gått så jävla långt. I slipinskor och allt för lite kläder. Man lär sig något varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback