God morgon!

Vaknar fortfarande tidigt eftersom jag är van att gå upp halv 6 nu. Men jag vill inte gå upp tidigt så jag lägger mig igen och sover bort halva dagen. Inte allt för bra kanske. Igår var vi hemma hos Kalles pappa och fru och åt god mat och tittade på melodifestivalen. Jag åt på tok för mycket godis men gott var det. Jag vart så sugen på godis när jag var på stan med Karin på dagen så det var helt underbart att det fanns berg av godis där. Hittade ett par riktigt fina skor igår på vila men de var så klart förstora i storlek 36. :( Idag ska måste jag stda men jag är inte alls sugen på det.
image286
Den här klänningen från H&M är jag lite sugen på. Synd att den inte finns i andra färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback