Jag vet....

Jag är skitdålig på att att blogga. Har vart så trött sedan jag började jobba så jag orkar knappt trycka på tangenterna. Sedan i måndags har jag hunnit med att vara hemma hos Johanna och fira henns födelsedag. Hon hade bakat gott bröd och egen semeltårta som var supergod. Sugen jag blev nu då. Annars har det mest vart att sova när jag inte jobbat. Har hunnit med att tvätta lite kläder med. Skoj liv man har. Haha! I dag jobbade jag i alla fall sista dagen på det företaget jag var på nu och förhoppningsvis så får jag något skojigare att göra nästa vecka. Har förhandlat lite om lönen eftersom jag tyckte den var skit så jag ska tilll kontoret på måndag så ska de se vad de kan ge mig för tiden jag jobbade. Inte nog med det kom Chefen och hämtade mig på jobbet idag och körde hem mig så jag slapp ta bussen. Han gav mig biobiljetter med så jag och Kalle skulle kunimage285na gå på bio i helgen.. Snällt tycker! Skönt när folk är nöjda med jobbet man gjort. Längtar tills man har massa pengar på kontot och kan shoppa som en tok. Haha! Har sett massa skor
jag vill ha och så har ju monki öppnat här i norrpan med. Underbart!


Nu ska jag krypa ner i soffan och slöa lite. Kram på er. Ska bli lite bättre på att blogga framöver.


Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Som jag trodde var jag inte bjuden hem till henne... =((

2008-02-23 @ 00:55:47
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback