Kent

Underbart bra igår. Inte den bästa Kent- spelningen jag vart på men kent är ju alltid bra. Bäst i går var stoppa mig juni (lilla ego), Ansgar & Evelyne och min favvolåt Revolt III.

Dagen började tidigt. Gick upp och tvättade vid 10 men var helt slut så jag somnade om. Gunilla ringde dock och väckte mig och såg till att vi kom ner på stan. Där shoppade vi ett par superfina skor till sofia som jag bara måste köpa mig ett par egna med. Jag hade fått 100kr att handla på från HM så jag började med att plocka på mig en svart glittereyeliner. Tänkte att jag skulle passa på att köpa lite hårspray och sånt tråk med för pengarna. Men sen så såg jag den. Klänningen jag velat ha men som vart slut ett bra tag. Fanns en stackare som hängde helt ensam och så var den i min storlek. Trodde jag skulle tuppa av. Gick inte att lämna den där så nu är jag pank som ett as. Igen! Blir matlådor resten av månaden.

Gunilla och jag var även inne och shoppade lite leksaker åt henne och hennes kille. Hon vågade inte riktigt gå dit själv så därför ringde hon som sagt mig så jag kunde följa med och snacka åt henne. Hehe! Räknar med en recension sen. efter 14 så kom ellen och hämtade mig och vi tog med oss mat från spicy hot och åkte till Sofia för att äta och fira henne. Supermysig lägenhet. Jag blir flyttsugen nu. Och sluta klaga på att inte allt är klart Sofia. :) Efter massa trevligt snack, god mat, glasstårta, underbara kakor som sofia bakat och en flaska vin bar det av mot Kent. Förbandet sög och det var rätt dött i publiken. När han väl gick av blev alla glada. Kent var på bra humör och Jocke var lite lagom skojig i mellansnacken. Låtlistan var helt ok men jag skulle gärna haft en låt mellan 747 och MITVH. Bra platser hade vi med. Vi stod på rad 3 framför Sami. Såg rätt bra nästan hela tiden.

Efteråt gick vi till Sofia, Ellen, Johan, Jimmy och jag till Johan för att dricka lite mer och sedan utgång. Det slutade med att vi vart för trötta och inte orkade gå ut. Skönt för ekonomin. det vart korv och makaroner och Bridget Jones's dagbok istället men jag vart för trött och höll på att somna så Kalle kom och hämtade mig. Väl hemma somnade jag på stört. Det var en helt underbart skoj dag/kväll/natt. Idag ska jag inte göra ett skit. Bara vara bakis och sjuk och vila upp mig inför morgondagen. Då hoppas jag att jag ska jobba och att jag får jobba resten av veckan.

image283

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback