Kompis det går bra nu.

Idag har jag vart nyttig och vart ute i skogen och gått. Johanna ringde och väckte mig strax innan 10. Det var helt ok att vara ute. Men fy så trött jag var efter. Somnade så klart i soffan med båda katterna liggandes på mig. Kalle kom hem från gårdagens Korn och hade vart uppe hela natten. Tydligen hade de ingen stanns att sova så de tog morgontåget hem. Jobbigt värre! Han vaknade precis men ser inte allt för pigg ut.

I går var en lugn och skön dag. Var en sväng på stan och kolla på skor och på kvällen vart det film, daimglass och chips. Nu vart jag hungrig med. Hämtade ut ett paket från H&M igår och alla grejer ska få stanna kvar här. Var mest tråkiga saker som legings och strumpbyxor men 2 tröjor slank med och de var helt klart värda att behålla de med.

Nej nu ska jag ta och titta på x-files igen. Är på säsong 2 nu. Lika bra som det var när jag först såg det. :)

Ja just det ja.. Har fått ett extraknäck idag. Börjar om några veckor och på fredag är det modellande som gäller igen. HURRA! Pengar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) Var med och tävla om du vill.
Kram :)

2008-02-05 @ 18:29:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Kristin

hehe nä jag var lite "rolig" jag och två till gjorde en film som projektarbete som hette X och då har vi med den låten där i. Den är verkligen jättefin den låten

2008-02-05 @ 23:49:27
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Paola

sv. tack :)
mysigt att ligga i soffan med katterna när man e så trött! =)

2008-02-05 @ 23:51:23
URL: http://paolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback