Måndag

Jaha, så har man jobbat sin första måndag. Känns konstigt att ha tider att passa men skönt också. Är lite piggare när jag kommer hem än förra veckan. Eller så är det för att jag sov så länge igår. Idag har jag orkat handla mat och gjort 6st matlådor. Har precis ätit med och tittat på 2 avsnitt av CSI NY. Resten av veckan kommer vara fullt upp efter jobbet så det var skönt att få slappa lite framför tv:n.

Önskar jag orkade vara vaken och se melodifestivalen ikväll. Misade ju den i lördags och jag vill garva åt alla muppiga bidrag. Man måste ju hänga med i snacket. Haha! Antagligen kommer jag inte klara av att gå upp om jag är vaken så sent. Borde gå och lägga mig nu faktisk.

Ska ta och se om jag kan fixa en lampa till badrummet. Den har slocknat så det är svart som natten där inne. Sedan ska jag byta sanden i kattlådan och se om jag kan styra upp mina trasiga händer. Någon som har något bra tips till mina förhårnade spruckna fingertoppar. Mina händer är inga vana arbetarhänder. Hjälper inte med handkräm bara. Behöver något ännu mer mjukgörande tror jag.

image284

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Propolis creme =)))

2008-02-19 @ 00:57:08
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Akrogirl

Hallå, nu när du jobbar så man aldrig hör av dig får du fan ta och blogga varje dag!

2008-02-21 @ 22:01:35
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback