Partydax!

Det blir en hård helg vill jag lova. Men å andra sidan ska jag testa resorb så jag får se hur jag mår på söndag. Idag ska jag på födelsedagspartaj och imorgon på inflyttningsfest. Gårdagen vart det först en tur på stan med karin för att fixa lite inför måndagens intervju. Inhandlade en mapp till min portfolio och lite smink och hårspray. På kvällen åt det chips och godis hemma hos karin medans vi tittade på du blir vad du äter. lol!  Idag vart det en lunch på stan med Sofia och handla lite grejer till Jimmy imorgon. Sedan solade jag och det behövdes vill jag lova. Nu har jag precis kommit hem från systemet där kvällens och morgonkvällens dricka inhandlats. Fått lön med idag så det känns nice. Inte för att det var så mycket att hänga i granen plus att Kalle inte har pengar till räkningarna den här månaden så det kommer bli lika snålt som vanligt. Nu ska det ätas och fixas innan det blir dags för första ölen. Kram på er..


image300

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Ha en trevlig kväll!

2008-02-29 @ 19:19:53
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: ATB

Blogga mera!

2008-03-06 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback