Skoj helg!

Efter fredagens plåtning somnade jag som en stock. Har sedan sovit hela helgen och är fortfarande inte frisk. Feber och snor i en sarlig röra. Hostan ger sig inte heller. Hur skoj är det att vara sjuk när man inte ens orkar se på film? såg i alla fall lite på melodifestivalen i löördags. Amy var sötast och Christer såg slajmig ut. En film har jag hunnit med att se i alla fall mellan alla timmar av sömn. 30 days of nights. Inte alls bra. För övrigt har jag tittat lite på x-files mellan snytningarna.

Nej nu är jag vart vaken i 2 timmar och är redan helt slut igen. Sov som sagt var hela dagen igår och vaknade nu i natt av att jag var superhungrig. Svårt att äta bara när man knappt kan svälja och inget smakar.

Kommentarer
Postat av: C

Stackare, låter inte bra alls det där... krya på dig.

2008-02-11 @ 06:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback