Städningen?

Jaha! Hur mycket har jag städat idag då? Inte mycket alls. Fastnar alltid vid något. Ska jag slänga reklamen så slutar det med att jag sitter och läser den. Ska jag lägga undan sminket framför spegeln blir det att jag sorterar hela sminklådan och ska jag diska slutar det med att jag tar en sked och sätter mig och äter glass och tittar på lost istället. Jag är så dålig så det är förfärligt. Men jag hittade en bild som fick mig att må lite bättre. :)

image293


Nu ska jag ställa mobilen på en timme och sen ska jag se till att städa som en tok tills det ringer. Får inte fastna i något. Hur nu det ska gå till? Lampan i badrumet är trasig och jag har inga extra lysrör hemma. Bajskorv! Nu städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback