Tjo

Sitter och äter frukost och kom på att jag inte bloggat på ett tag. Har ju vart så fruktansvärt trött när jag kommit hem från jobbet. Kan trösta mig med att jag inte bara kommer få ut pengar. Kommer även få muskler som en häst. Bra tränig vill jag lova. Har haft träningsvärk sedan jag började.

Igår var kom Kalle och hämtade mig och väl hemma hade han köpt världens finaste/största bukett med rosor och brudslöja. Sedan lagade han pepparstek, potatisgratäng och avakadosallad. Var supergott! Skönt att få känna sig lite ompysslad när man är trött som en gnu hela tiden. Blev i alla fall lite alla hjärtans-dagigt igår. :)

Nu måste jag se till att fixa klart mig. Skönt att det är fredag. Ska sova länge i morgon och vila upp mig inför Kent. Det kommer bli så skoj så jag inte vet var jag heter. Hoppas förkyldningen är bättre då med. den har inte gett sig än och snytskavet är värre än någonsin. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback