Envis så det kokar

Tydligen kan man bråka om allt på denna jord när man gått upp på fel sida. Då menar jag inte att jag gjort det utan en viss annan person i detta hushåll. Jag är envisast i världen och vägrar ge mig då jag vet att jag har rätt. Inte ens för husfridens skulle tänker jag ge mig. Saken är så här. Vi har delat upp det så att jag alltid betalar för oss 2 när det gäller födelsedagar och andra högtider som är inom min familj och mina vänner. Han ska då göra likadant är tanken. Självklart funkade det superbra i julas då jag hade 18st att handla till från oss och han bara 5. Men så är det. Allt sånt brukar jämna ut sig i längden. Jag köper billiga saker och han lite dyrare. Nu ska vi på dop imorgon och då ska plötsligt jag betala halva fast det är hans kompis som fått barn. Hur går det ihop sig då? Man kan ju inte göra om reglerna bara för att det passar han bättre just nu.

Sedan så var han i julas för sent ute att köpa julklapp till sin mamma så jag plockade bram ett oöppnat paket med filippa K- muggar som jag inte hunnit använda en. Så jag slog in det och gav hans mamma i julklapp. Självklart kan man ju bara inte skita i henne när hon köper till oss. Det vägrar han betala något för. Inte ens halva bara för att han inte var med och valde det. Jävla griskille! Så han hade hellre låtit hans mamma vara utan. Fattar nada! Jaja! Snåla jävla killar som snikar av sina panka arbetslösa tjejer går fan fetbort.

Jag är förbannad och sur och var tvungen att skriva av mig lite. Ska försöka ha lite trevligare inlägg fram över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback